Nie ma takiej możliwości. Po zakupie vouchera należy dokonać rezerwacji przez stronę: www.shittydinner.pl. Bez zrobienia rezerwacji, Klient nie zostanie przyjęty przez Restaurację, mimo posiadanego vouchera.
Menu
Nie ma takiej możliwości. Po zakupie vouchera należy dokonać rezerwacji przez stronę: www.shittydinner.pl. Bez zrobienia rezerwacji, Klient nie zostanie przyjęty przez Restaurację, mimo posiadanego vouchera.
Shitty Dinner ma charakter eventu, dlatego rezerwacji można dokonać jedynie w terminach podanych na stronie.
Oczywiście, w tym celu prosimy o kontakt z Działem B2B.
Tel.: 513 070 002 lub 511 072 061, e-mail: [email protected]. Więcej informacji w zakładce Dla Biznesu.
Zmiany wyboru menu można dokonać w okresie nie krótszym niż 48 godzin od daty wydarzenia.
Oczywiście, jest taka możliwość. W tym przypadku prosimy o wcześniejszą informację mailową ([email protected]). Osoby, które przyjdą na kolację muszą posiadać voucher przy użyciu którego została dokonana rezerwacja.
Można dokupić vouchery dla dodatkowych osób i udać się wspólnie na kolację.
Można dokonać rezerwacji dla większej ilości osób. W tym celu podczas składania rezerwacji należy dopisać informację o wspólnym stoliku wraz z numerami pozostałych voucherów.
Klient podczas składania rezerwacji wybiera spośród 3 wariantów menu: mięsne, rybne lub wegetariańskie.
Podczas składania rezerwacji można dopisać w specjalnie przeznaczonym miejscu informację odnośnie alergii żywieniowych.
W restauracji można otworzyć rachunek i złożyć dodatkowe zamówienie.
Jest to całkowita dowolność, zależy wyłącznie od preferencji gości.
Na kolację prosimy przybyć 15 minut wcześniej.
Ze względu na specyfikę eventu i różnego rodzaju żarty, nie zalecamy przychodzenia z dziećmi.
Jeżeli rezerwacja nie zostanie anulowana mailowo na 5 dni przed wydarzeniem Voucher przepada.
Shitty Dinner ma formę eventu, dlatego na sali znajdują się również inni goście. Każda para ma oddzielny stolik. Na życzenie klienta, możemy połączyć wskazane stoliki.
Data i godzina rezerwacji znajdują się na zaproszeniu potwierdzającym kolację. Jeżeli posiadają Państwo wątpliwości co do terminu zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta: tel.: 22 66 88 272, mail: [email protected].
Wszystkie terminy kolacji znajdują się na naszej stronie: www.shittydinner.pl.
W tej sytuacji prosimy o odrobinę cierpliwości. Oznacza to, że na chwilę obecną wszystkie miejsca są zarezerwowane. Terminy na kolejny miesiąc pojawiają się w okolicy 15 dnia bieżącego miesiąca.
Kolacja trwa ok. 2 godzin.
Nie ma możliwości odwołania kolacji, która została zakupiona przez stronę Shitty Dinner. W tym wypadku, można jedynie dokonać zmiany rezerwacji na inny termin. W tym celu prosimy skontaktować się mailowo z Działem Obsługi Klienta: [email protected]
Obok nazwy miesiąca znajdują się strzałki, które umożliwiają przejście do następnych terminów. Terminy dodajemy z miesięcznym wyprzedzeniem, co oznacza że daty na kolejny miesiąc pojawią się w okolicy 15 dnia bieżącego miesiąca.
Restauracja „Mokolove", ul. Różana 14.
Restauracja „Kamienna Bistro", ul. Kamienna 19.
Restauracja "Ukryte Rzeki", ul. Piotrkowska 295 A.
Kolację można kupić bezpośrednio przez stronę: www.shittydinner.pl – w tym wypadku dokonujemy zakupu i rezerwacji na konkretny dzień oraz godzinę.
Kolację można zakupić również przez Wyjątkowy Prezent. Za pomocą strony: www.wyjatkowyprezent.pl lub na jednej z wysp handlowych. Po zakupie takiego vouchera należy dokonać rezerwacji przez stronę: www.shittydinner.pl.
Termin rezerwacji można zmienić jedynie poprzez kontakt drogą mailową ([email protected]). Zmiany można dokonać w okresie nie krótszym niż 5 dni od daty wydarzenia. W przypadku nie otrzymania informacji zwrotnej, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 22 66 88 272..
Nie ma możliwości opłacenia kolacji na miejscu w restauracji. Kolację można zakupić przez stronę: wyjatkowyprezent.pl