Czy można przyjść na kolację z zakupionym Voucherem ale bez zrobienia rezerwacji?

Nie ma takiej możliwości. Po zakupie vouchera należy dokonać rezerwacji przez stronę: www.shittydinner.pl. Bez zrobienia rezerwacji, Klient nie zostanie przyjęty przez Restaurację, mimo posiadanego vouchera.

Czy można dokonać rezerwacji poza terminem podanym na stronie?

Shitty Dinner ma charakter eventu, dlatego rezerwacji można dokonać jedynie w terminach podanych na stronie.

Czy mogę zamówić kolację dla Firmy?

Oczywiście, w tym celu prosimy o kontakt z Działem B2B. 

Tel.: 513 070 002 lub 511 072 061, e-mail: [email protected]. Więcej informacji w zakładce Dla Biznesu.

Czy można zmienić preferencje żywieniowe w rezerwacji?

Zmiany wyboru menu można dokonać w okresie nie krótszym niż 48 godzin od daty wydarzenia.

Czy na kolację może przyjść inna osoba niż podana w rezerwacji?

Oczywiście, jest taka możliwość. W tym przypadku prosimy o wcześniejszą informację mailową ([email protected]). Osoby, które przyjdą na kolację muszą posiadać voucher przy użyciu którego została dokonana rezerwacja.

Czy można dokupić voucher dla dodatkowych osób?

Można dokupić vouchery dla dodatkowych osób i udać się wspólnie na kolację.

Czy można dokonać rezerwacji dla więcej niż dwóch osób?

Można dokonać rezerwacji dla większej ilości osób. W tym celu podczas składania rezerwacji należy dopisać informację o wspólnym stoliku wraz z numerami pozostałych voucherów.

Czy można zamówić danie wegetariańskie?

Klient podczas składania rezerwacji wybiera spośród 3 wariantów menu: mięsne, rybne lub wegetariańskie.

Czy można zgłosić alergie pokarmowe?

Podczas składania rezerwacji można dopisać w specjalnie przeznaczonym miejscu informację odnośnie alergii żywieniowych.

Czy można dokupić dodatkowy alkohol?

W restauracji można otworzyć rachunek i złożyć dodatkowe zamówienie.

Jak należy ubrać się na kolację?

Jest to całkowita dowolność, zależy wyłącznie od preferencji gości.

Ile wcześniej należy przyjść na kolację?

Na kolację prosimy przybyć 15 minut wcześniej.

Czy dzieci również mogą uczestniczyć w kolacji?

Ze względu na specyfikę eventu i różnego rodzaju żarty, nie zalecamy przychodzenia z dziećmi.

Czy voucher przepada, kiedy goście nie przybędą na kolację?

Jeżeli rezerwacja nie zostanie anulowana mailowo na 5 dni przed wydarzeniem Voucher przepada.

Czy na sali znajdują się również inni goście?

Shitty Dinner ma formę eventu, dlatego na sali znajdują się również inni goście. Każda para ma oddzielny stolik. Na życzenie klienta, możemy połączyć wskazane stoliki.

Jak sprawdzić datę i godzinę rezerwacji?

Data i godzina rezerwacji znajdują się na zaproszeniu potwierdzającym kolację. Jeżeli posiadają Państwo wątpliwości co do terminu zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta: tel.: 22 66 88 272, mail: [email protected].

Gdzie można sprawdzić terminy kolacji?

Wszystkie terminy kolacji znajdują się na naszej stronie: www.shittydinner.pl.

Co w przypadku braku terminów kolacji na stronie?

W tej sytuacji prosimy o odrobinę cierpliwości. Oznacza to, że na chwilę obecną wszystkie miejsca są zarezerwowane. Terminy na kolejny miesiąc pojawiają się w okolicy 15 dnia bieżącego miesiąca.

Ile trwa kolacja?

Kolacja trwa ok. 2 godzin.

Czy kolację kupioną na stronie Shitty Dinner na konkretny termin również można odwołać?

Nie ma możliwości odwołania kolacji, która została zakupiona przez stronę Shitty Dinner. W tym wypadku, można jedynie dokonać zmiany rezerwacji na inny termin. W tym celu prosimy skontaktować się mailowo z Działem Obsługi Klienta: [email protected]

Gdzie znaleźć terminy na stronie na kolejny miesiąc?

Obok nazwy miesiąca znajdują się strzałki, które umożliwiają przejście do następnych terminów. Terminy dodajemy z miesięcznym wyprzedzeniem, co oznacza że daty na kolejny miesiąc pojawią się w okolicy 15 dnia bieżącego miesiąca.

Gdzie znajduje się restauracja w Warszawie?

Restauracja „Mokolove", ul. Różana 14.

Gdzie znajduje się restauracja w Krakowie?

Restauracja „Kamienna Bistro", ul. Kamienna 19.

Gdzie znajduje się restauracja w Łodzi?

Restauracja "Ukryte Rzeki", ul. Piotrkowska 295 A.

Jak można zakupić i zarezerwować Shitty Dinner?

Kolację można kupić bezpośrednio przez stronę: www.shittydinner.pl – w tym wypadku dokonujemy zakupu i rezerwacji na konkretny dzień oraz godzinę.

 

Kolację można zakupić również przez Wyjątkowy Prezent. Za pomocą strony: www.wyjatkowyprezent.pl lub na jednej z wysp handlowych. Po zakupie takiego vouchera należy dokonać rezerwacji przez stronę: www.shittydinner.pl.

Czy można zmienić termin rezerwacji?

Termin rezerwacji można zmienić jedynie poprzez kontakt drogą mailową ([email protected]).  Zmiany można dokonać w okresie nie krótszym niż 5 dni od daty wydarzenia. W przypadku nie otrzymania informacji zwrotnej, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 22 66 88 272.. 

Czy kolację można opłacić na miejscu w restauracji?

Nie ma możliwości opłacenia kolacji na miejscu w restauracji. Kolację można zakupić przez stronę: wyjatkowyprezent.pl

Aby poszukiwania prezentu były jeszcze lepsze, używamy ciasteczek (ang. cookies) w celach statystycznych i marketingowych. Polityka prywatności