Menu
Organizator Wydarzenia
1. Organizatorem Wydarzenia jest Wyjątkowy Prezent sp. z o.o., ul. Edwarda Jelinka 27, 01-646 Warszawa.
2. Organizator realizuje Wydarzenie w wybranych lokalizacjach, w wybranych miastach. Aktualna lista lokalizacji dostępna jest na stronie internetowej Wydarzenia.
Niniejsze zasady określają podstawowe warunki realizacji przez Organizatora usługi „Shitty Dinner” (Wydarzenie).
Udział w Wydarzeniu
1. Wydarzenie jest usługą płatną. W Wydarzeniu mogą brać udział wyłącznie osoby które dokonały REZERWACJI oraz potwierdziły termin i godzinę uczestnictwa.
2. Dzieci poniżej 18 roku życia mogą brać udział w Wydarzeniu wyłącznie pod opieką pełnoletniego rodzica bądź opiekuna.
3. Osobom poniżej 18 roku życia nie serwujemy alkoholu.
Przygotowanie Uczestnika do Wydarzenia
1. Uczestnik proszony jest o przybycie na miejsce Wydarzenia 10–15 minut przed jego rozpoczęciem. Spóźnienie może skutkować odmową udziału w Wydarzeniu.
2. Przy wejściu Uczestnik musi okazać potwierdzenie rezerwacji w formie papierowej lub elektronicznej.
3. Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania zasad Organizatora, w tym dotyczących przebiegu Wydarzenia oraz przydziału miejsc.
Przebieg Wydarzenia
1. Wydarzenie trwa maksymalnie 2 godziny.
2. Uczestnicy biorą udział w improwizowanej kolacji, podczas której obsługę restauracji odgrywają profesjonalni aktorzy.
3. Wydarzenie ma charakter humorystyczny i opiera się na elementach improwizacji.
4. Wszystkie sytuacje są częścią zaplanowanej zabawy i nie mają na celu nikogo urazić.
5. Shitty Dinner odbywa się cyklicznie, zgodnie z ustalonym przez Organizatora harmonogramem.
Zasady porządkowe Wydarzenia
1. Uczestnik Wydarzenia obowiązany jest zachowywać się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu własnemu i innych osób obecnych na tym Wydarzeniu.
2. Uczestnik Wydarzenia zobowiązany jest stosować się do zaleceń przedstawicieli Organizatora.
3. Osoba nietrzeźwa, stwarzająca ryzyko niebezpieczeństwa, potencjalnie zagrażająca innym Uczestnikom nie zostanie wpuszczana lub może zostać wyproszona z dalszego uczestnictwa w Wydarzeniu.
4. Uczestnik Wydarzenia jest zobowiązany do poszanowania sprzętu, wszelkich urządzeń i instalacji technicznych oraz mienia stanowiącego własność Organizatora lub lokalu.
5. Organizator może przerwać lub odmówić dalszego uczestnictwa, jeśli Uczestnik:
- Zakłóca przebieg wydarzenia
- Wykazuje zachowania agresywne lub stwarzające zagrożenie dla innych.
- Znajduje się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
Utrwalanie przebiegu Wydarzenia
1. Podczas Wydarzenia Organizator może utrwalać przebieg Wydarzenia poprzez rejestrowanie materiałów wideo, na których mogą znajdować się Uczestnicy („Relacje”).
2. Uczestnik akceptuje Zasady obowiązujące podczas wydarzenia tym samym oznacza zgodę Uczestnika na utrwalanie i rozpowszechnianie jego wizerunku w zakresie określonym niniejszymi zasadami oraz Regulaminem Wyjątkowy Prezent.
3. Po zakończeniu Wydarzenia nagrania zawierające Relację zostaną rozesłane do uczestników Wydarzenia drogą mailową (poprzez wysłanie linku do dysku google na wskazany przez klienta podczas rezerwacji adres mailowy.
4. Organizator nie udostępnia Relacji, ani nie czerpie z nich korzyści finansowych.
5. Relacje stanowią część Wydarzenia i służą wyłącznie jego uczestnikom.
6. Relacje będą przechowywane w zasobach Organizatora przez okres 12 miesięcy od daty ich utrwalenia. Po upływie tego okresu materiały zostaną trwale usunięte.
7. Uczestnik ma prawo odmówić udziału w nagraniach, poprzez wyrażenie sprzeciwu w trakcie Wydarzenia.
8. W przypadku zgłoszenia sprzeciwu przez Uczestnika Organizator podejmie działania mające na celu nieujmowanie danego Uczestnika w nagraniach do Relacji.
9. Uczestnik, który chce zgłosić żądanie usunięcia swojego wizerunku z nagrań, może skontaktować się z Organizatorem poprzez [email protected]. Organizator podejmie niezwłoczne działania w celu usunięcia wizerunku danej osoby z materiałów Relacji. W takim przypadku Organizator nie będzie miał już możliwości już udostępnionych (pobranych nagrań przez pozostałych uczestników danego wydarzenia).
Ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych Uczestników w rozumieniu rozporządzenia z dnia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO), jest Organizator.
2. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Uczestnik może kontaktować się bezpośrednio z Organizatorem poprzez wysłanie maila na adres mailowy: [email protected] lub za pośrednictwem wyznaczonego Inspektora Ochrony Danych przesyłając zgłoszenie na adres: [email protected] .
3. Organizator przetwarza dane osobowe Uczestnika w celu wykonania umowy z Uczestnikiem (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) oraz w celu organizacji, przeprowadzenia i zabezpieczenia przebiegu Wydarzenia, przekazania Relacji Uczestnikom, a także w celu ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
4. Okres przetwarzania danych osobowych będzie uzależniony od podstawy prawnej ich przetwarzania, dane będą przetwarzane w czasie trwania Wydarzenia, a następnie przez okres wymagany przepisami prawa lub okres przedawnienia roszczeń. Dane osobowe zawarte w Relacjach przetwarzane będą przez okres 12 miesięcy od zakończenia Wydarzenia.
5. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące Organizatorowi usługi oraz podwykonawcy Organizatora (podmioty przetwarzające), w celu i zakresie niezbędnym do realizacji poleceń Organizatora na podstawie stosownych umów.
6. Wizerunki utrwalone w ramach Relacji zostaną udostępnione Uczestnikom Wydarzenia.
7. Organizator co do zasady nie korzysta z usług podmiotów mających siedzibę poza obszarem UE/EOG, w państwie, które nie zapewnia poziomu ochrony danych osobowych stosowanego w UE/EOG. W przypadku korzystania z usług podmiotów mających siedzibę poza terytorium UE/EOG, Organizator stosuje dodatkowe środki ochrony w celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, zgodnie z Rozdziałem V RODO, w tym, m.in. Standardowe Klauzule 8. Umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską. W celu uzyskania informacji na temat zastosowanych środków bezpieczeństwa, prosimy o kontakt w sposób określony w pkt 2.
9. Uczestnikowi przysługują prawa: do żądania od Organizatora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Prawa te są ograniczone w zakresie określonym w przepisach prawa, w tym art. 15-22 RODO, w szczególności w zakresie, w jakim ich realizacja naruszyłaby prawa innych osób.
10. W celu realizacji swoich praw, prosimy o kontakt w sposób określony w pkt 2.
11. Każdej osobie, która uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych jest niezgodne z prawem przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Postanowienia końcowe
1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszych zasad w przypadku zmian przepisów prawa lub innych istotnych zdarzeń mających wpływ na organizację Wydarzenia. Zmiany zostaną ogłoszone w taki sam sposób, jak ogłoszono niniejsze zasady.
2. We wszelkich sprawach związanych Wydarzeniem, w tym w celu złożenia reklamacji, można kontaktować się bezpośrednio z Organizatorem na adres mailowy: [email protected].
3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy prawa polskiego.
Obowiązujący Regulamin.